Garantie

Voor alle producten die we verkopen geldt een wettelijke garantie. Dit houdt in dat een product moet voldoen aan wat er redelijkerwijs van verwacht mag worden. Als er iets niet in orde is met het product dat je bij ons besteld hebt, neem dan contact met ons op via info@reigerenderaaf.nl.

Na overleg zullen we zo snel mogelijk een passende oplossing bieden voor het probleem. Indien nodig, sturen we je een vervangend onderdeel of artikel toe.

Klachten

Heb je een klacht over je aankoop of onze dienstverlening, dan kun je een e-mail sturen naar info@reigerenderaaf.nl. Graag ontvangen we het bestelnummer en een duidelijke omschrijving van je klacht met foto. We zullen binnen uiterlijk 5 werkdagen contact met je opnemen om te zoeken naar de best mogelijk oplossing. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).